flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз та інформація звернення за 1 півріччя 2019 року

І Н Ф О Р М А Ц І Я

щодо розгляду звернень громадян у Балаклійському районному суді Харківської області

за  перше півріччя 2019 року у порівнянні з першим півріччям  2018 року

 

Розділ А. Надходження звернень (заяви, скарги,пропозицій,) громадян

Періоди звітності

Залишок звернень на початок звітного періоду

Надійш-ло звер- нень за звітній період

Усьо- го

у тому числі

Звернення, що надійшли від

(з гр. 3)

Строки розгляду звернень

(з гр. 3)

Залишок нерозглянутих звернень

(з гр. 3)

 

Заяв, пропозицій

скарг

Громадян

Народних депутатів

Вищих органів влади

Юридичних осіб

Інших осіб

Усього розглянуто звернень

У тому числі

 

усього

з них повторних

 

До 5 діб

До 15 діб

До 30 діб

До 45 діб

більше 45 діб

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

 

Попередній аналогічний звітний період

 

-

9

9

3

6

    -

6

-

-

-

3

8

-

8

-

-

-

1

 

Звітний період

-

11

11

10

  1

-

11

-

-

-

-

11

-

11

-

-

-

-

 

 

Розділ Б. Результати розгляду скарг громадян

 

Періоди звітності

 

Усього скарг (гр.5 розділ А)

Розглянуто скарг

Скарги визнані

(з гр. 3)

Реагування на причини

надходження (з гр. 2)

усього

                                      у тому числі

Зали-

шено

без

розгляду

або роз’ясне-но повно-

важення

Залиш- ок

нероз-гляну-тих

скарг

Обгру-нтова-ними

Необгрун-

  тованими

Притяг-

нення  до дисциплінарної відповідальності працівників     апарату суду

 

інше

відповідь

надано судом

 

надіслано за належністю

 

1

2

3

4

 

5

6

7

8

9

 

10

Попередній аналогічний звітний період

 

6

5

5

-

-

1

-

5

-

-

Звітний період

1

1

1

-

-

-

-

1

-

-

 

Розділ В. Категорії скарг

Періоди звітності

Скарги отримано на (з гр. 5 розд. А)

Процесуальні дії суддів

Поведінку працівників суду

організацію

роботи

суду

інше

всього

у т.ч. тяганину

з розгляду справ

всього

у т.ч. суддів

1

2

3

4

5

6

 

Попередній аналогічний звітний період

 

1

1

-

-

-

3

Звітний період

-

-

-

-

-

1

 

Голова суду                                                                                                                Г.С. Носов

 

Виконавець                                                                                                                 Н.В. Христич

 

Аналіз розгляду звернень громадян

у Балаклійському районному суді Харківської області за перше півріччя

2019 року в порівнянні з першим півріччям 2018 роком.

 

05.07.2019 р.                                                                                                                            м. Балаклія

 

 

Порядок роботи зі зверненнями громадян в Балаклійському районному суді Харківської області регулюється  Законом України “ Про звернення громадян ” від 02 жовтня 1996 року, Указом Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постановою Кабінету Міністрів  України від 14 квітня 1997 року №348 «Про затвердження інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», з урахуванням Інструкції з діловодства у загальних місцевих судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва і Севастополя, Апеляційному суді Автономної республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації від 17.12.2013 № 173), а також Методичного посібника територіального управління державної судової адміністрації в Харківській області про порядок роботи зі зверненнями громадян, їх особистого прийому в місцевих судах (2007 року), інших нормативно-правових актів, які зберігаються окремо.

Розгляд пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг є важливою ділянкою роботи, засобом отримання інформації. Однією з форм зміцнення, розширення  зв’язків з широкими верствами населення, дієвим засобом у розвитку правової держави в Україні.

Згідно Наказу № 02-45/1 від 02.01.2019 р. «Про упорядкування роботи суду в 2019 році», прийом громадян здійснюється головою суду, а за його відсутності виконуючим обов’язки голови суду.

При роботі з письмовими та усними зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного розв’язання порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання надалі таким порушенням.

Наказом голови суду визначено особу, відповідальну за стан діловодства за зверненнями громадян (консультанта суду) із зазначенням про це у його посадовій інструкції.

 Консультантом суду дотримуються вимоги щодо ведення журналу реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян. Реєстраційно-контрольні картки за зверненнями громадян не ведуться, оскільки кількість звернень, що перебуває у провадженні суду протягом року не перевищує шестисот.

Під час реєстрації кожному зверненню привласнюється індекс, який складається з початкової літери прізвища заявника, порядкового номеру пропозиції заяви скарги, що надійшла.

Вимоги по оформленню проваджень за зверненнями громадян виконуються в повному обсязі.

Підводячи підсумок роботи Балаклійського районного суду у частині розгляду звернень громадян за перше півріччя 2019 ріку треба зазначити, наступне :

Усього за перше півріччя 2019 року судом було розглянуто по суті – 11 звернення громадян. З них скарг - 1, заяв – 10 .

 

 

 

Можна зробити висновок, що за вказаний період значно зменшилась кількість скарг, переважна кількість складається з заяв та пропозицій.

Слід зазначити, що керівництвом суду вживаються всі можливі заходи для вирішення питань громадян, а також для уникнення письмових звернень з їх боку, за для чого заявникові надається усна допомога та відповідні роз’яснення. Майже переважна численність звернень надходить поштою та електронною поштою  .

 

Таблиця №1

Період звітності

 

Залишок звернень на початок звітного періоду

Надійшло звернень за звітний період

Усього

У тому числі

Звернення що надійшли від

( 3.гр. 3)

Заяв, пропозицій

скарга

громадян

Народних депутатів

Вищих  органів влади

Юридичних осіб

Інших осіб

усього

з них повторних

 

1

 

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Попередній аналогічний звітний період

-

         9

9

3

5

-

6

-

-

-

3

Звітний період

-

        11

11

10

1

-

11

-

-

-

-

 

На кінець звітного періоду всі звернення розглянуті.

Відповідно до статистичних даних у  першому півріччі 2019 році, авторами звернень, що надійшли до суду, були громадяни та особи позбавлені волі.

Звернення громадян розглядаються у відповідності до строків, що передбачені статтею 20 Закону України “Про звернення громадян”.

 

 

Таблиця №2 Строки розгляду звернень громадян у

 

Період звітності

 

Строки розгляду звернень

(3 гр.3)

Залишок не розглянутих звернень

Усього розглянуто звернень

У тому числі

До 5 діб

До 15 діб

 

До 30 діб

До 45 діб

 

Більше 45 діб

 

12

13

14

15

16

17

18

Попередній аналогічний звітний період

9

-

9

-

-

-

1

Звітний період

11

-

11

-

-

-

-

        

 Також звернення, що надійшли до суду протягом першого півріччя 2019 року, можна класифікувати за категоріями:

   До інших питань віднесені звернення щодо: роз’яснення авторозподілу скарг, пропозицій щодо узагальнення, надання копії з матеріалів справ, надання відомостей опікуна дитини, прийняття рішення, факту тримання під вартою, скарга на дії Балаклійської районної ради, надання інформації, роботи підсистеми «Електронний суд», заява про відвід судді.

У першому півріччі 2019 року факти, викладені у скаргах громадян підтверджень не знайшли. За звітний період до суду не надходили повторних звернення.

Відповіді на звернення громадян складаються належним чином з наданням інформації щодо всіх питань, зазначених заявником, якщо вони належать до компетенції суду. Відповіді мають лаконічний, завершений характер.

  Звернення громадян зберігаються в окремому провадженні та по завершенні календарного року передаються до архіву суду.

  З метою зменшення надходження звернень громадян у суді проводяться оперативні наради з працівниками апарату суду; проводяться заняття з працівниками апарату суду з вивчення Інструкції з діловодства у загальних місцевих судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва і Севастополя, Апеляційному суді Автономної республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, Правил поведінки працівників суду та діючого законодавства; старшим секретарем контролюється робота секретарів суду.

 

Голова

Балаклійського районного суду

Харківської області                                                                                                      Г.С. Носов

 

 

 

Вик: Христич Н.В.

Тел.(05749) 5-33-91