flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

До уваги користувачів Електронного суду

  Що таке підсистема "Електронний суд"?

 

  Підсистема "Електронний суд" забезпечує обмін процесуальними документами (надсилання та отримання документів) в електронній формі між судами, органами та установами системи правосуддя, між судом та учасниками судового процесу, між учасниками судового процесу.

  За допомогою сервісу Електронного суду учасники судового процесу можуть подавати до суду процесуальні документи (позовні заяви, клопотання тощо) в електронному форматі.  

  Після успішної відправки учасник судового процесу може відслідковувати рух та стан розгляду свого документа в суді. Інформація про доставку документа, його реєстрацію та інші відомості надсилаються до Електронного кабінету автора в автоматичному режимі.

  Також учасник судового процесу за допомогою сервісу Електронного суду може сплатити судовий збір та інші платежі у режимі онлайн, сформувати та надати електронне доручення іншій особі, та додатково отримувати:

  веб-посилання на тексти всіх сформованих судом процесуальних документів по справі, в якій учасник процесу приймає участь: судові рішення, судові повістки, виклики тощо;

  інформацію про отримані та зареєстровані вхідні документи по справі разом з документами в електронному форматі;

  інформацію про отримані документи по справі від інших учасників разом з документами в електронному форматі;

  електронні документи, що спричинили зміну стану розгляду справи, протоколи автоматизованого розподілу, тощо.

  В Електронному кабінеті учасника судового процесу відображається також календар подій по судовій справі.

 

  Як зареєструватись?

 

  Реєстрація досить проста та потребує лише наявності ключа з електронним цифровим підписом. Для реєстрації можуть бути використані ключі, видані Акредитованим центром сертифікації ключів - згідно переліку АЦСК зазначеному на сторінці Електронного суду.

  При реєстрації в системі автоматично відображаються дані про особу з ЕЦП (електронний цифровий підпис), а саме: ПІБ та ІПН.

Потрапити до електронного кабінету можна за посиланням https://id.court.gov.ua/ або перейти до розділу «Офіційна електронна адреса» на офіційному веб-порталі "Судова влада України" (https://court.gov.ua/)

 Після обрання файлу ключа та введення паролю натиснути «Продовжити». Після вказаних дій користувачу стане доступна сторінка підтвердження реєстраційних даних користувача.

Відомості щодо прізвища/ім'я/по батькові та РНОКПП заповнюються АВТОМАТИЧНО (зчитуються з ключа).,

Користувачем зазначаються наступні дані:

Також користувач встановлює відмітку на згоду з умовами реєстрації.

Після введення номеру контактного телефону та електронної адреси, система запропонує отримати коди підтвердження.

Звертаємо Вашу увагу!!! Перед реєстрацією обов'язково перевірити працездатність електронної пошти.

 

 

  Реєстрація юридичних осіб в "Електронному суді"

 

  Реєстрації Електронного кабінету юридичної особи здійснюється за допомогою електронного підпису юридичної особи або електронної печатки юридичної особи (старого – ЕЦП, або нового – КЕП, зразка).

  В разі відсутності електронного підпису/печатки – необхідно звернутись до Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (раніше – АЦСК) для їх отримання.

  Під час реєстрації в Електронному кабінеті поля «Найменування юридичної особи» та «код ЕДРПОУ» будуть заповнені автоматично.
  Поля «Телефон» та «Електронна адреса» користувачеві необхідно заповнити самостійно.

  На зазначені номер телефону та електронну адресу надійдуть коди авторизації, які потрібно ввести у відповідних полях.

  Для завершення реєстрації потрібно проставити відмітку в полі «Я погоджуюсь…» та натиснути «Підтвердити». Після здійснення всіх описаних дій користувач перейде до Електронного кабінету.

 

  З більш детальною інформацією щодо роботи підсистеми "Електронний суд" можно ознайомитися на офіційному довідковому веб-порталі Судової влади (https://wiki.court.gov.ua/).

 

Відправлення "первинних" заяв до судів відбувається з розділу "Заяви".

«Первинні» заяви - це заяви, на підставі яких суд може зареєструвати нове провадження. "Первинну" заяву до суду користувач може створити, переглянути та подати в розділі «Заяви».

Також, вказаний розділ містить інформацію по всже створеним та направленим до суду (судів) "первинним" заявам.

Для створення нової "первинної" заяви натисніть "Створити".


УВАГА!!! В електронному кабінеті реалізовано можливість подати ТЕСТОВУ заяву (за будь-яким шаблоном) до тестового суду.

Для цього необхідно в переліку судів на кроці 9.1 Регіон та суд обрати в полі "Виберіть суд" обрати "Тестовий суд - тільки для перевірки роботи кабінету".

 

  Надсилання процесуальних документів електронною поштою учасникам судового процесу

 

  З 17 червня 2013 року у всіх місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції запроваджено порядок щодо обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу в частині надсилання судом таким учасникам процесуальних документів в електронному вигляді, паралельно з документами у паперовому вигляді (згідно з наказом Державної судової адміністрації України від 31 травня 2013 року № 72 «Про реалізацію проекту щодо обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу» зі змінами внесеними наказом Державної судової адміністрації України від 14 червня 2013 року № 81).

  До 17 червня 2013 року вказаний порядок було запроваджено у 15 судах загальної юрисдикції.

  Наказом Державної судової адміністрації України від 07 листопада 2016 року № 227 затверджено новий Тимчасовий регламент надсилання судом електронних документів учасникам судового процесу, кримінального провадження.

  Ви маєте можливість отримувати процесуальні документи в електронному вигляді паралельно з документами у паперовому вигляді.

  Для отримання процесуальних документів в електронному вигляді потрібно:

  1. Зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (завести поштову скриньку електронного суду), розміщеній на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою: mail.gov.ua.

  2. Подати до суду заявку про отримання процесуальних документів в електронному вигляді, яку необхідно роздрукувати на офіційному веб-порталі судової влади України у вищевказаному розділі. Процесуальні документи у відповідній справі, що видані після дати подання вказаної Заявки до суду, будуть надходити в електронному вигляді на зареєстровану електронну адресу учасника судового процесу в домені mail.gov.ua, зазначену в Заявці.

  Наказ Державної судової адміністрації України від  07 листопада 2016 року № 227 "Про затвердження Тимчасового регламенту  надсилання судом електронних документів  учасникам судового процесу, кримінального  провадження"

  Наказ Державної судової адміністрації України від 04 грудня 2013 року №164 "Про затвердження Положення про порядок використання ресурсів локальної обчислювальної мережі в Державній судовій адміністрації України, територіальних управліннях Державної судової адміністрації України, місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції"

  Наказ Державної судової адміністрації України від 08 червня 2016 року №110 "Про внесення змін до Положення про порядок використання ресурсів локальної обчислювальної мережі" 

  Надсилання судової повістки у вигляді SMS-повідомлень.