flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт керівника апарату про роботу апарату суду у 2014 році

30 грудня 2014, 15:30

Звіт про роботу керівника апарату Балаклійського районного суду Харківської області за 2014 рік

 Організаційна діяльність суду .

В 2014 році робота Балаклійського районного суду Харківської області (далі –суду) велась за річним планом роботи на 2014 рік, затвердженого головою суду.

Керівником апарату проводились оперативні наради працівників апарату суду; здійснювались перевірки роботи секретарів суду, секретарів судових засідань, помічників суддів; головного спеціаліста, а також перевірки в кадровому діловодстві; проводилась підготовка та направлення до ТУ ДСА України в Харківській області піврічних та річних статистичних звітів по всім формам судочинства, а також звітів про звернення громадян; забезпечувався контроль загальної організації роботи канцелярії суду; секретарями судових засідань здійснювалась організаційна робота щодо забезпечення розгляду справ, які надійшли до суду.

23 грудня 2013 року керівником апарату проведено День відкритих дверей для учнів старших класів і студентської молоді. Проведено наступні заходи: оглядова екскурсія, знайомство з роботою апарату суду та канцелярії, роз’яснення правил поведінки в суді та порядок звернення до суду учасників судового процесу, зустріч з керівництвом суду, роз’яснення порядку звернення громадян до суду за захистом порушених прав.

У вересні 2014 року в суді проводилось опитування громадян відвідувачів суду в рамках Всеукраїнської акції "Змінимо довіру громадян до суду". За результати опитування встановлено, що переважна більшість відвідувачів суду задоволена організацією роботи суду. Звіт щодо результатів опитування викладений для ознайомлення на офіційному веб-порталі суду.

У районній газеті «Вісті Балаклійщини» висвітлювалась інформація про конкурси та заходи, які проводились в суді, а також інформація про діяльність суду . Крім того, проводилась постійна робота по наповненню інформацією офіційного веб-портала Балаклійського районного суду Харківської області.

Протягом  2014 року в суді були проведені наступні аналізи і узагальнення ( відповідно до плану роботи)

1. Проведення порівняльного аналізу розгляду судом адміністративних справ за 2012/2013р.р.

2. Проведення порівняльного аналізу розгляду судом цивільних справ за 2012/2013 р.р.

3. Проведення порівняльного аналізу розгляду судом кримінальних справ в 2012/2013р.р.

4. Загальний аналіз причин скасування чи зміни апеляційним судом Харківської області рішень та ухвал суду у цивільних справах за 2013 р.

5. Узагальнення практики застосування судом запобіжного заходу у вигляді взяття під варту у 2013р.

6. Загальний аналіз скасування чи зміни апеляційним судом Харківської області вироків, постанов суду в кримінальних справах, постанов у справах про адміністративні правопорушення у 2013р.

7. Узагальнення практики розгляду кримінальних справ про шахрайство та порядок відшкодування завданої шкоди у 2013 році

8. Узагальнення практики застосування  Балаклійським районним судом Харківської області при здійсненні судочинства у кримінальних справах Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод за 2014 рік

9. Узагальнення практики розгляду справ щодо врегулювання спорів, що виникають із земельних правовідносин у 2014 році

10. Узагальнення практики розгляду справ про позбавлення батьківських прав у 2013/2014 р.р.

11. Узагальнення практики розгляду кримінальних проваджень порушених в порядку приватного обвинувачення у 2014 році

 

 

Кадрова робота.

Протягом 2014 року здійснювалась робота по проведенню конкурсів на заміщення вакантних посад працівниками суду. Протягом 2014  року звільнено  3 помічників суддів, 2 секретаря судових засідань та 1 секретар суду. Було проведено 2 конкурси, всі вакантні посади заміщені, крім тимчасово вакантної посади помічника судді ( заповнення вакансії неможливо без подання судді, посада якого на даний час не заповнена); Стосовно осіб, які претендують на зайняття посад державної служби проводиться спеціальна перевірка відомостей відповідно до Порядку організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування. Затвердженого Указом Президента України від 25.01.2012 р. № 33/2012 ( зі змінами).

У 2014 році в Харківському регіональному відділенні Національної школи суддів України пройшли підвищення кваліфікації 5 державних службовців та службовців апарату суду.

Ведення кадрової документації відповідає вимогам чинного законодавства. Накази про призначення на посади, звільнення з посад, заохочення, відпустки та інші готує заступник керівника апарату суду, на якого покладені обов’язки з ведення кадрового діловодства. Їх реєстрація ведеться в журналах встановленого зразка та відповідно до номенклатури справ.

Особові справи та трудові книжки суддів та працівників апарату ведуться відповідно до вимог законодавства.

Фінансово-господарська діяльність.

      У 2014 році укладено договір з підприємством поштового зв’язку  щодо доставки поштової кореспонденції.

      У 2014 році суд був  забезпечений поштовими конвертами, марками, обкладинками справ, папером та миючими засобами.

      За 2014 рік витрачено для відправки кореспонденції  18073 конверти  та 66264,97 грн.  марок ( станом на 01.12.2014 року).

    В ТУДСАУ у Харківській області направлено для ремонту протягом року  2 копіювальних пристрої, 4 принтера та 2 системних  блоки. На даний  час відремонтована вся техніка , крім 1 системного блоку. Крім того, здійснено заправку 76 картриджів.

       В грудні 2014 року була проведена інвентаризація матеріальних цінностей. Встановлено, що матеріальні цінності наявні, використовуються за призначенням, зношені підготовлені до списання.

     Щомісячно до ТУ ДСА в Харківській області направлялися рахунки та акти виконаних робіт для оплати за отримані комунальні послуги та акти на списання поштових знаків та бензину.

         Здійснювався постійний контроль по ліміту спожитої електроенергії та  інших комунальних послуг з метою недопущення переліміту.

 

 

 Керівник апарату                                                           М.С. Брежнєв